۱۱ پاسخ

۱ وعده غذا و ۱ وعده میوه عزیزم/
از هشت ماهگی می‌خوام دو وعده بدم.
دختر منم یه روز ۱ دونه قاشق چایخوری میخوره و یه روز پنج تا و یه روز ده تا.
بچه هستن دیگه/
دکتر گفت اشکال نداره هر چقدر خورد

ببین بذار گشنه ش بشه من نزدیک تایم شیر بعدیش دادم خیلی خوب خورد در صورتی که همه روزای قبل دهنشو قفل میکرد

دو وعده غذا یک وعده سرلاک

پسر من یک وعده. فقط هم به موز علاقه داره ، هر چی درست میکنم فقط یک قاشق

یه وعده میدم من

دختر منم فقط فرنی اونم طعم دار میخوره. غذاهای خودش ک اصلا ولی چند روزه غذای سفره میدم میخوره

آراد منم نمیخوره ،اما پاهامو می‌ذارم رو دستاش ی دستم قاشق غذا دست دیگم گوشی ،باگوشی براش فیلمی ک از خودش گرفتم می‌خنده رو براش می‌ذارم تا آخر غذاشو میخوره ،اگه با فیلم نباشه ک اصلا نمیخوره،اینو امتحان کنین

دختر منم نمیخوره خواهر تنها نیستی فقط ماست و انبه رو دوست داره بقیه چیزارو نمیخوره

غذا انگشتی بذار جلوش

پسر منم نمیخوره 😂😂

دخترمنم نمیخوره هیچی توروخدابگین چکارکنمممم

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۹ ماهگی