نمیدونم چرا بچها ۲سالشون میشه اینجوری میشن🥴
پسر منم همش جیغ گریه بهونه الکی مارو بشگون میگیره چنوقتم هرکیو میبینه منو باباش دوست آشنا همسایه با هرکی چشم توچشم میشه بهش میگه تو بی تری یعنی بی تربیتی هی میگم نگو گوش نمیده اهمیت نمیدم بلکه فراموش کنه باز تکرار میکنه
من باردارم 9ماهمه شکمم بزرگ شده
وقتی گریه میکنه یابهانه میگیره منوتوشکمم میزنه زدنش هم دردداره😕😀
خواهر دختر من همینه اینقد سیلی میزنه تو صورتم ،موهام میکشه ، با هرچیزی دستشه میزنه ، کاز میگیره که کبود میشه تا دو هفته جدیدا نیشگون یاد گرفته یه مدت دیگه روانی داشتم میشدم چندبار زدمش ولی فایده نداشت خصوصا وقتی بیرون جایی میریم بدتر میکنه
خونه مامانم بریم دیگه واویلااااااا انروز چقد مامانمو زده که اینور نرو اونور برو
چقدم مامانم بهش محبت میکنه یکسره بغلشه و نوازشش میکنه قوربون صدقش میره ولی کافیه چیزی وفق مرادش نباشه شروع میکنه
نوه اولم هست دور و برش کسی نیست بگم ازونا یاد گرفته کلا اقتضای سنشونه
الان داره بهتر میشه باید صبوری کنیم تا بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.