۴ پاسخ

دکتر بهم گفت تا دو سالگی شیر بده ولی دفعات رو یواش یواش کم کن.من فقط موقع خواب شیر میدم بهش. و اینکه برا پوسک‌هم گفت عجله نکنم حداقل تا دو سال و نیم صبر کنم

۱۸ب بعد
بهترش ۲سالگی

۱۸ماه ب بعد

دوسالگی

سوال های مرتبط

مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی