۵ پاسخ

منم دردواژن دادم اصلا نمیتونم بشینم وراه برم خیلی اذیتم تازه سرکلاژ کردم

منم همینم
شکمم کامل اومده پایین،درد واژنمم خیلی شدیده
دکتر گفته استراحت مطلق باشم،شیاف هم استفاده میکنم،اگه انقباض نداری فقط باید استراحت کنی

منم همینطور هستم هفته پیش بیشتر آلان بهترم ،شکمت با شال ببند ،ورزش مخصوص انجام بده همراه حرارت کششی روغن مالی کن انشاءالله آرومتر بشه

به دکترت بگو خب

اگر خیلی درد داری باید بری بیمارستان خوب نیست چون داخل این ماه هستی حواست باشه به خودت

سوال های مرتبط