اولن ک جدا از سهمیه هم میدن بعدشم فامیلی دوستی چیزی ک نینیش کمتر از ۶ ماهه میتونی باکدملیش بگیری
در کل خارج از سهمیه هم میتونیدبخری
کسی که استفادش بیشتر ده تاس در ماه دیگه باید خارج از سهمیه بخره
ب هر نوزاد تا ۶ ماه اول زندگیش ۱۰ تا میدن ..کم نمیاد
۱۰تا با کدملی میدن میانگین ۲۰۰هزار ..آزاد هم بچت هر چی بیشتر خورد دونه ی ۳۰۰،۴۰۰
چه ربطی داره عزیزم سهمیه ای تا شیش ماه اول ماهی ده تا قوطی با قیمت دویستو خورده ای
اما اگه بیشتر ده تا بخوای بخری که دیگه خازج از سهمیه یعنی با قیمت بیشتری باید بخری
و اینکه دوسه ماه اول همون ماهی ده تا کافیه اضاف هم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.