بچم تب کرده چیکار کنم

۴ پاسخ

شاید داره دندون در میاره استامینوفن بخر از داروخونه بهش بده ی موقع از قبل اگ داری ندیا چون تاریخشون تا یک ماهه
هم اندازه وزنش بده بهش دستمالم خیس کن بزار البته خیلی خیس نه نمدار باشه با اب ولرم بشور دستمالو ابشو بگیر بعد بزار ب کف پاهاشم بمال
هم اندازه بگیر تبشو ببین میره پایین یان
بچه من دوسه شب بی دلیل تب میکرد پاراکیدم میدادم ولی همچنان تب داش ولی از ۳۷/۲ اینا رد شد دیگ ببر دکتر
از ۳۸ خطرناکه
ولی ببین بچه رو ۳۶/۶ اینا ثابت شد ینی اوکیه

اول پاراکید بهش بده اگه خیلی شدیده هر چهارساعت اگه نیست هر ۶ساعت
پاشویه کن با اب ولرم
دستمال تمیز رو گلاب بزن بمال به بدنش
پیاز حلقه کن بذار کف پاش
انشاالله بهتر میشه اگه نشد شیاف استامینوفن کودکان بذار و ببر دکتر

بشین نگاش کن😵‍💫
خب پاراکید بده
ببر دکتر اگه میتونی نه که فردا حتما ببر
چون تب نشونه عفونته

پاشویش کن
پیاز حلقه کن بزار کف پاهاش
لباس خنک تنش کن
اگه طول کشید ببر دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی🧜‍♀️ مامان فینگیلی🧜‍♀️ ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان شیرینی زندگی مامان شیرینی زندگی ۱۴ ماهگی
مامان مامان امیر مامان مامان امیر هفته دهم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی