خانوما شما بعد چن‌وقت با بچتون تنها شدین!؟😭

۱۷ پاسخ

ده روزه گی

ده روز

من قصد دارم نهایتش یکی دو روز فقط بمونم خونه مامانم

بچه اولم ده روز
بچه دوم فرداش

ده روز

۳۸روزگیش🥲

بیست روزگی

من ۳ هفته پیش مامانم بودم ۱ ماه پیش مادرشوهرم😊

من بعد ۴۰ روز

من بعد ۱ ماه

هم اولی هم دومی ده روز
سزارین بودم
اون ده روزم کل کارای بچه با خودم بود

ده روزگی

زایمان اولم منو ک مامانم کلی خواهش کرد ک مامان بزرگ بخاطر تو اومده خونه ما زاچی تو رو جم کنه...بیا اینجابمون نروخونت و....
(نور به قبرت بباره مادرجون)
۱۰روز موندم و برگشتم خونم.
زایمان دوم که کلا خونه خودم بودم و کسی پیشم نگفتم بمونه🌱❤

من ۹ روزگی اومدم خونه خودم و تامام

۱۳روز

سر بچه اولم بعد یک ماه دومی بعد چهل روز

ده روز

سوال های مرتبط