صاف نخواب،یه سطح شیب دار درست کن که سرت و بدنت بالا باشه بعد بخواب اینجوری دیگه حالت خفگی بهت دست نمیده
منم الان ۵ روزه سرماخوردم انگارم قرار نیست خوب بشم فشارمم ۱۵ بود دوروز بیمارستان بستری یودم
منم اینجوری شدم عزیزم از حلقم انگار خفه میشم ولی نمیتونم دارو بخورم فقط اسپری بینی استفاده میکنم
نیمه نشسته بخواب دو تا پشتی بذار پشتت سرتم تکیه بده بهتر خوابت میبره من اکثر اوقات اینطوری میخوابم
دارو بخور دیفن هیدرامین چرک خشکن قرص لوراتادین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.