۴ پاسخ

بزار تاخیر داشتی بزن
من الان ۱ روز تاخیرم میگم هنوز زوده بزنم

اینا علائم بارداری صددرصدی نیس علائم پریودیم هس اگه استرس داری بزن یا مثبت میشه یا منفی

۵روز بعد از تاخیر بیبی چک بزن الان خیلی زوده

احتمالا حامله ای

سوال های مرتبط