نه داروخانه با کدملی میده
بهداشت خیلی دردسر دارع تا بده من میخواستم بگیرم گفتن باید بری پیش سه تا دکتر ک اونا چک کنن تو اصلا شیر نداری بعد بهت میدن من دیگه نرفتم
نه نمیدن .بچه های که دو قلو باشن و رشد خوبی نداشته باشند باید با نامه بزن کلینیک شیر اونجا تازه تصمیم بگیرن به همه نمیدن عزیزم
من بچم نارس بودبهم دادن واصلاربطی به تنگی دست وفقرنداره بری شیرنداشته باشی میدن بهت
بهداشت در صورتی میده که کلا شیر نداشته باشی یا کم وزن و نارس باشه
ن عزیزم خودت باید بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.