خانومای باردار برای درمان سرماخوردگی چیکار میکنید ؟؟

۶ پاسخ

سلام دقیقا الان دارم شیرم نشاسته میخورم بخاطر سرفه هام
دمنوش عناب و شیر فوق‌العاده هستش و استراحت من الان نزدیک ۴ روز فقط دراز کش هستم واقعا تاثیر داشته برام امروز خیلی خیلی بهترم و دوش آب گرم

هیچی با عناب ؛ آب جوش آب لیمو عسل ؛ بخور اکالیپتوس ؛ خوردن مایعات گرم و سوپ و آش باید یه جوری حالتو خوب ‌کنی

سلام. آب نمک غرغره کن. عسل و لیمو با آب گرم قاطی کن بخور. مایعات گرم بخور. دستگاه بخور موقع خواب روشن کن بالای سرت بزار. استامینوفن بدون کدوئئن. هم میتونی بخوری.

آب لیمو عسل و آب جوش
تخم به رو دم میدم میخورم
سوپ
اگه درد داری استامینوفن ساده و قرص سرما خوردگی بخور
بخور هم خوبه

استراحت،ابلیمو عسل،سوپ🥲

سوپ بخور میوه بخور مایعات مصرف کن اگه دیدی خیلی داری اذیت میشی استامینوفن سرماخوردگی بزرگسالان مصرف کن . شربت آبلیمو عسل درست کن بخور البته با آب ولرم جوشیده

سوال های مرتبط