۸ پاسخ

ابجوش لیمو ترش عسل . اب نمک قرقره کن

شربت لیمو عسل عالیه

منم سرما خوردم
ببین اولا که چند بار آب نمک غرغره کن
بعد هم یه فلاکس ابجوش کنار خودت بزار
تو استکان اب جوش و یذره ابلیمو و عسل قاطی کن بخور
انقد بخور تا فلاکس تموم شه
ببین واقعا معجزه‌س
من همیشه سرماخوردگیام خیلی شدید میشه بدن درد و تب میگیرم
ولی این سری فقط در حد گرفتگی بینی موند

اب پرتقال ونارنگی ترکیب کن بخور آنی خوب میشی
با ویتامین میوه ها خودت خوب کن

برو دکتر عزیزم

منم دخترم سرما خوردم منم صددرصد میخورم گلوم درده اب نمک قرقر میکنم استامینوفن هم میخورم که تب نکنم اب لیمو عسل بخور خوبه

اوف نمبدونم
برا من تازه سرفه شروع شد😥

قرص زینک بخور از سرماخوردگی پیشگیری میکنه.

سوال های مرتبط

مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخمل نازم🎀🩷 مامان دخمل نازم🎀🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی