حس میکنم دارم سرما میخورم چیکار کنم ؟

۲ پاسخ

لعنت بهش هیچ جوره نمیره منم چند زور پیش اینجوری شدم بعدش هر کاری کردم نشد نه نشد دیگه کامل سرمارو خوردم مریض شدم رف 🤦‍♀️ هنوزم خوب نشدم بینیم گرفته باز نمیشه

مایعات فراوان بخورید
پرتغال و لیموشیرین بخورید
آب نمک غرغره کنید
و بیشتر استراحت کنید

سوال های مرتبط

مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری