چرا حس میکنم دارم سرما میخورم چیکار کنم؟؟

۷ پاسخ

باااازم ؟؟؟؟🫠

آب نمک قرقره کن چند بار با آب گرم و پودر زنجبیل و دارچین و اب گرم و عسل بخور تا رفع شه زود

چون هیئت زیاد رفتی😂

آب نمک قرقره کن و آبلیمو و عسل بخور و شربت دیفن هیدرامین قرقره کتم منم سرما خوردم اینارو انجام دادم بهترم

من دو روز اینجوری بودم سریع آب پرتقال گرفتم و چند بار هم لیمو ترش تو آب میریختم میخوردم خوب شدم ، با لیموترش و عسل تو اب جوش قاطی کن بخور

عسل و آبلیمو بخور
آب نمک قرقره کن

کاری نمیشه کرد 😢😢
علایمت شروع‌شد یا تحمل کن یا بدتر شدی برو‌دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری