باااازم ؟؟؟؟🫠
آب نمک قرقره کن چند بار با آب گرم و پودر زنجبیل و دارچین و اب گرم و عسل بخور تا رفع شه زود
چون هیئت زیاد رفتی😂
آب نمک قرقره کن و آبلیمو و عسل بخور و شربت دیفن هیدرامین قرقره کتم منم سرما خوردم اینارو انجام دادم بهترم
من دو روز اینجوری بودم سریع آب پرتقال گرفتم و چند بار هم لیمو ترش تو آب میریختم میخوردم خوب شدم ، با لیموترش و عسل تو اب جوش قاطی کن بخور
عسل و آبلیمو بخور
آب نمک قرقره کن
کاری نمیشه کرد 😢😢
علایمت شروعشد یا تحمل کن یا بدتر شدی برودکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.