خانما برا رفلاکس دارو هم میدن ؟؟
که دکتر ببرم دخترمو

۶ پاسخ

بلههه معلومه که دارو داره با دارو خیلیییی کمتر میشه حتی ممکنه خوب بشه
من دخترم رفلاکس داشت با شربت و ساشه و شیر ای ار عالی شده فق چند روزی یه بار در حد خیلیییی کم اونم اگ بعد شیر دهی ب شکمش فشار بیارم
خداروشکر دارو خیلی تاثیر داشت رو دخترم الان دیگ داروهاشو وشیر ای ار رو قطع کردمه

اره ب دختر من فاموتدین داد

آره اگر باعث کاهش وزن و بی قراری زیادش بشه دارو میدن ولی اگر وزنش خوبه سعی کن این دوره رو بدون دارو بگذرونی

بله ب دختر من امپرازول داد خیلی خوب بود

اره فک کنم دارو داره

اره میدن

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی