بلههه معلومه که دارو داره با دارو خیلیییی کمتر میشه حتی ممکنه خوب بشه
من دخترم رفلاکس داشت با شربت و ساشه و شیر ای ار عالی شده فق چند روزی یه بار در حد خیلیییی کم اونم اگ بعد شیر دهی ب شکمش فشار بیارم
خداروشکر دارو خیلی تاثیر داشت رو دخترم الان دیگ داروهاشو وشیر ای ار رو قطع کردمه
اره ب دختر من فاموتدین داد
آره اگر باعث کاهش وزن و بی قراری زیادش بشه دارو میدن ولی اگر وزنش خوبه سعی کن این دوره رو بدون دارو بگذرونی
بله ب دختر من امپرازول داد خیلی خوب بود
اره فک کنم دارو داره
اره میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.