خانوما دارو برا رفلاکس چی میدن؟

۵ پاسخ

دکترصبا دایمتیکون داد گفت هر ۱۲ساعت ۵قطره

به من فاموتیدین دادو شیر خشکش رو عوض کرد ببلاک ای آر نوشت ،شیر خشک قشنگ خویش کرده بود،ولی یبوستش کرد دیگه ندادم

من قرص نکسیوم و شربت دومپریدون دکترش داد.
البته قبلش دو ماه اس امپرازول دادم تاثیر نداشت. قرص نکسیوم هم همون اس امپرازول هستش اما خارجیه . و اثرگذاریش خیلی بیشتر بود

پودر اس اممرازول دکتر داد ولی گیسو خورد بدتر شد انگاری ندادم دبگه

من چیزی ندادم شیرخشکش ar گرفتم یه مدت دادم خوب شد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان پارمیس و پاشا مامان پارمیس و پاشا ۱۵ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی