دارو یرای رفلاکس نوزاد چی میدن

۲ پاسخ

برای دخترم دکتر بهش امپراژول میداد
نکسیوم هم میدن
فاموتدین میدن ولی اثرش کمه برای بچه های جوابگو که خفیف رفلاکسشون

دومیتیدون ٫ فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی