برای رفلاکس نوزاد چی کار کنم دکتر دارو نداد

۴ پاسخ

خب هنوز زوده حتما
شایدم زیاد نیست
باید مراقبت هارو انجام بدی
رو بالشت بذاری
خودت شیر و لبنیات نخوری

سعی کن دو ساعت یه بار شیرش بدی اگه بهونه کرد پستونک بش بده..بزار زیر سرش یکم بلند باشه ک شیر برنگرده

چرانداده فاموتیدین یااس امپرازول عالیه من میدم مگه میشه نده

چرا نداد

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۳ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۵ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی