برای کولیک نوزاد چی کار کنم؟

۸ پاسخ

تحمل

خارجی اینفاکول و ساب سیمپلکس بهتر جواب میده. گهواره ای تکونش بده آروم میشه. شیر چی بهش میدی؟

لعنت به کولیک

دختر من تا چهل روزگی داشت بعدش خوب شد کولیکز گیریم میکسچر دادم قنداق کردم ماساژ دادم ولی کلا زمان داره باید صبر کرد

دکتر ببر
بهش قطره میده
سعی کن شکمش رو‌اروم حالت دورانی بمالی
گمرش رو‌اروم اروم بمال
پاهاش رو‌جمع میکنه مثل دوران جنینی بغل کن اروم اروم پشتش بزن و‌بمال
اروغ حتما حتما بگیر
صدای سشوار هم‌خوبه ارومش میکنه

شربت کوکلیز و گریپ میکسیچر روی نوزاد من جواب داد

برو دکتر دارو بگیر
قنداق
پستونک
تاب یا ننو
رعایت رژیم ضد نفخ
و صبر و صبر و صبر 😢

دکتر مگه بهتون پدی لاکت نداده؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان اورهان و نویان مامان اورهان و نویان ۲ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی