بچهاااا بخیه سزارین رو بعد چن روز کشیدین

۸ پاسخ

دکتر ب من گفت ده دوازده روز دیگه

از 7 روزگی به بعد میشه کشید

۸.

-۱۰ رور

همه بخیه های سزارینشونم کشیدن من هنوز نزاییدم😂😂😂

۱۰ روز

برا من جذبی بود خودش جذب شد 10 روز بعد ولی رفتم دکترم دید

۱۰ـ۱۲روز بعدش

سوال های مرتبط

مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی