۷ پاسخ

هله وهوله نمیدم زیاد گرسنشومیشه غذامیخوره همچی میخوره

باید اینسری داروهاش تموم شد بگم بنویسه براش.
میشه عکس شیرخشکو بفرستی

مال منم همین جوری بود و هست
وزنش ۲۰ نشده
۷ سالشه


هر راهی بگی رفتم و نشده

ولش کردم

سویق افزایش قد و وزن و سویق استخوان ساز بدید

پسرمنم 9سالشه وزنش23دکترمیگه خیلی کمه حداقلش 30بایدبود

سلام دکتر به پسر من شیر خشک فست میل معرفی کرد (وانیلی)... ۶ دوره دادم... ۴ کیلو اضافه کرد


میخریدم ۳۶۰ هزار تومان... الان شده ۴۹۰ هزار تومان وانیلی هم نیست فقط؟کاکایویی

سه قوطی اشتها آور دادم الآنم فروگلوبین
خیلی بهتر شده سه چهار کیلو اضافه کرد غذا خوردنشم درست شد

سوال های مرتبط