نگاه کن مای بی بیش فشار ب التش نمیاره؟؟؟؟
کولیک نیس ؟یا اینکه گرمش نیس؟؟؟
دختر من دیروز یکسره ۵,۶ساعت همش گریه کرد اخرش دادم دکتر اطفال هم شربت داده برا کولیک ورفلاکسش ولی اثر نکرد اخرش دادم یکم خوابش برد
پاراکید رو مغزش تاثیرمیذاره نده بهش احتمال خیلی زیاد کولیکه متخصص گوارش ببرش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.