دوستان برای ابریزش بینی چی بدم دخترم بخوره

۵ پاسخ

من نئوتادین دادم خوبه خوب شد

فكسوفنادين

سیتریزین

هیچی اومدنش بهتره اما قطره بنداز ک شستشو بده

شربت پلارژین کیدز هر ۸ ساعت ۲/۵ سی سی
اسپری سدیم کلراید صبح و شب

سوال های مرتبط