شما تو این هوای گرم تو ماه اخر چی میخورید خنک بشین؟😁

تصویر
۱۲ پاسخ

آب آنار

شربت
اخرم قند میگیرم🤣🤣
هندوانه ام خوبه

میوه میوه میوه هندونه هلو شلیل گیلاس

یخمک خوردیم با دخترجان 😅

آب خنک

هندونه
آب یخ
شربت شکر قهوه‌ای
شربت آبلیمو

والا من هیچی خنکم نمیکنه جز آب یخ

وای یه غلطی کردم تنظیم نکردیم ماه اخر نیوفته به تابستون دهنم صاف شد 😭😭
غذا نمیتونم درست حسابی بخورم جز ابدوغ خیار
هندونه و شربت خاکشیر میخورم روزی ۳ بار دوش میگیرم اما بازم بدنم اتیشه 😓😓😓

یخخخخخ😁

هندوانه شربت با یخ

شربت آبلیمو با شکر خیلی کم بدون تخم شربتی دکترم گف بخور ک عطشتو بگیره

هندونه ،خربزه،اب خنک،اب طالبی

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه روزهای ابتدایی تولد