این چیزا طبیعیه نگران نباش هیچی نیس
اگ فشارت بالاس اشکال نداره زایمان میکنی ولی خودشون دکترا بهت میگن شاید زایمانت سزارین باش
ایشالله به حق امام حسین سهیو سالم بغلش میکنی یه بلاگر دیدم بچش اومد دنیا مشکل داشت نذر کرد برا امام حسین اسمشو حسین بذاره الان بچش بغلشه 8 9 ماهشه
آره عزیزم میمونه انشالله
آمپول ریه زدی؟؟
دوستم تو هفته ی شما دوقلو به دنیا آورد دوماه تو دستگاه موندن الانم خداروشکر ۷ماهشونه سالمن
اوپول ریه رو حتما بزن
با چنتا دکتر مشورت کن
بیمارستان بستری میکنن فشار و کنترل میکنن
بعدشم نهایت میزارن تو دستگاه جای خوب برو
بیمارستان بسترری شو امپول ریه بزن حتما
فشار با دارو اینا قابل کنترل انشالله که بسلامتی یغل بگیریش
فشارت چند بود گلم؟
مشورت بگیر با چندتا دکتر
فشارت تا ۱۴ روی ۹ اشکال نداره
منم فشارداشتم سرپسرم ولی برنداشتن.
بازم بروبستری شوببین کنترل میکنن عزیزم
نگران نباش اگه بتونن نگه دارن تو بیمارستان خیلی خوب میشه
اما یکی از فامیلای ما بچش ۷ ماهگی به دنیا اومد الانم ۱۰ سالشه اضافه وزن داره 😂
فقط برو بیمارستان دولتی که nicu داشته باشه هزینه های خصوصی افتضاحه برای nicu
خدا کمک دوتاتون باشه ❤️
اره عزیزم میمونه خدا هواتونو داره،من تو مطب دکتر ی خانومه اومد پرستار بیمارستان بود گفت ی خانومی اومده ۲۵ هفته زایمان کرده بچش رفته دستگاه ولی خداروشکر حالش خوب بوده
۶ماهت تموم شده تو ۷ هستی؟
اره عزیزم میمونه
من همکارم بچش دقیقا ۷ماه بدنیا اومده
و الان ۱۰ سالشه😊
عزیزدلم دکتر گفت کی زایمان کنی؟چنده فشارت؟با دارو کنترل نمیشه؟
توکلت به خدا باشه، یه بیمارستان خوب برو... بازم مشورت بگیر از چند جا، انشاالله خیره
آره عزیز دلم دکترا میگن بچه از ۲۵ هفته به بالا بچه میمونه نگران نباش
عزیزم آمپول ریه زدن برات؟اگه شرایط مساعده و میتونن یک دوروزی بعدزایمانت بدن آمپول ریه بخواه که بزنن .انشاالله که معجزه خدارو به چشم میبینی و همه چی روبه راه میشه و بچت به سلامتی میادبغلت به اتفاقای خوب فکرکن و ازخدابخواه ماهم برای سلامتی تووتودلیت دعامیکنیم 💚
دفع پروتئین ندارم دیروزآزمایش دادم
فکر میکنم یکم بیشتر توی دستگاه میمونه تا کامل شه ولی توکلت به خدا باشه ایشالله خیره🤲🏻
مسمومیت بارداری گرفتی ینی
انشالا بحق امام حسین میمونه عزیزم
چرا با قرص فشارتو کنترل نمیکنن؟ اگه دفع پروتئین نداری فشار کنترل میشه
آخه الان زوده بدنیا بیاد
سلام عزیزم الان ینی بیمارستان بستری هم بشی بازم باید زایمان کنی .؟اره انشالله میمونه ب امید خدا چند روز تو دستگاه میمونه و ب لطف خدا زوود مرخص میشه
دکترا چی میگن
خیلی میترسم بچم نمونه آخه من همه چیزم براش خریدم. دارم دیوونه میشم چیکارکنم خدااااا
بله عزیزم بسپار به خدا
انشالله به حق ۵تن آل عبا صحیح و سالم نی نی گلت رو بغل میگیری
بله عزیزم توکلت بخدا باشهه خدا هوای هر دوتون داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.