سلام مامانا ناف بچتون ک میوفته کجا میندازین ؟

۸ پاسخ

مامانم برای منو نگه داشته منم نگه میدارم🥹😄

من تو گلزار شهدا دفن کردم
چون جزو اعضای بدن هست شرعا باید حتما خاک بشه نباید جایی بندازید

من گذاشتمش زیر بالشتش ک میخوابه..!
میگن راحت میخوابه

والا پسر اولمو دکترش برداشت انداخت تو سطل اشغال 🤣🤣 فکر کنم دکتر بشه بچم 😂😂

من توحرم نزدیک خونمون خاک کردم

من نگه داشتم

من دخترم انداختم حرم امام حسین

نگه داشتم

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ ۱۱ ماهگی