۶ پاسخ

من که نگه داشتم تو گاوصندوق گذاشتم

من مال دخترمو نگه داشتم حالا که میبینه ذوق میکنه برا پسرمو هم نگه میدارم

سوراخ دیوار حیاط 🤣🤣

من که نگه داشتم

بعضیام نگه میدارن قاب میکنن
تو اینستا دیدم

منکه نگهش داشتم‌همراش کردم میگن وای چشم زخم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان آرکــــان🩵 مامان آرکــــان🩵 ۶ ماهگی