نمدونم لیزری ختنه کنم یا حلقه؟

کسی تجربه داره بگه🥺استرس دارم

۵ پاسخ

تجربه من میگه سنتی و بخیه

تجربه ما حلقه ایه خیلی عالی بود البته بچه با بچه فرق داره یکی حلقه یکی بخیه

لیزری خوب نیس تجربه میگه حلقه ای بهتره

من حلقه ای ختنه کردم خیلی خوب دراومد

واسه پسرم بخیه بود

سوال های مرتبط

مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی