۸ پاسخ

من صندلی ماشین رو از بدو تولد گرفتم ۲ هفته ای میشه دیگه می‌ذارمش

اگر حالت خواب کامل داشته باشه مثل کریر میشه و از بدو تولد میشه استفاده کرد ولی اگر نداشته باشه ۶ ماه به بعد معمولا

بعضی صندلی ماشینا حالت کریر میشن
منکه از ۳ماهگی تقریبا گذاشتم دیگه

من الان میزارم البته خوابیده میشه

هرچی دیر تر بذاری دیگ نمیشینه گلم باید الان بذاری عادت کنه

من از۳ ماهگی خوابوندم رو صندلی

هر موقع بتونه بشینه.. الان تو کریر بهتره

مادر من میگه ۶ ماهگی اینا

سوال های مرتبط