عزیزم من یه هفته است این علائم رو دارم درد لگنم بخاطر دیسک کمر و اینکه جنین داره رشد میکنه و میاد داخل شکم ، سوزش معده هم که عادیه من چون جنینم سمت چ قرار داره درد تخمدان هم دارم اینا عادیه ، دکترم برای درد لگن پماد پیروکسیکام بهم داد گفت فقط اینو میتونی استفاده کنی برای سوزش معده هم فاموتیدین ۴۰
سلام عزیزم منم هفته ۱۶ کمر درد دارم پا درد سوزش معده جمعه هم هس میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.