۴ پاسخ

پسر من یسال سه ماهش بود دومی به دنیا اومد

آخی خیلی کوچولو هست تازه میخواد خودشوسازگار کنه حتما باید توجه و همراهی کنی باهاش

دختر منم ۱۶ ماهشه فقط محبت کن دقیقا بچه من هفته اول داغون بود تنظیماتش کلا بهم ریخته بود گربه
شدید و بهونه و ....هفته دومش بهتر شد الان خیلی خیلی بهتره

دختر بزرگه منم همینطوریه🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی