خانوما شما چای قند به بچه هاتون میدید؟؟

۱۳ پاسخ

چرا خب چ خاصیتی داره ک بخوره چای کم خونی میاره خودمم نمیخورم😐

نه 🤦

من پیتزا هم میدم هم😑😑😑

وقتی غذایی شروع میکنی میتونی چای خیلی کمرنگ بدی چون انتی اکسیدان داره خوبه

به هیچ وجه

نهههههه

ن چ فایده داره ک بدم.خودمم نمیخورم

نه عزیزم

از ۳ ۴ ماهگی؟

هیچی ن چای قند که همش ضرر آخه چای چه خاصیتی داره

نهههههه

هم😐😐😐😐

نه

سوال های مرتبط

مامان دخملم زینب جون مامان دخملم زینب جون ۱ سالگی