چرا خب چ خاصیتی داره ک بخوره چای کم خونی میاره خودمم نمیخورم😐
نه 🤦
من پیتزا هم میدم هم😑😑😑
وقتی غذایی شروع میکنی میتونی چای خیلی کمرنگ بدی چون انتی اکسیدان داره خوبه
به هیچ وجه
نهههههه
ن چ فایده داره ک بدم.خودمم نمیخورم
نه عزیزم
از ۳ ۴ ماهگی؟
هیچی ن چای قند که همش ضرر آخه چای چه خاصیتی داره
نهههههه
هم😐😐😐😐
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.