۱۵ پاسخ

من شوید پلو با گوشت و هویج درست کردم

من واسه مهراد سوپ درست کردم خودمم یه چیزی می خورم

از شام دیشبمون مونده داغ میکنم میخوریم
مرغ و سیب زمینی ریز کردم سرخ کردم با گوجه و پیاز

منم فقط همون شیش ماهگی و هفت ماهگی جدا براش میپختم بعدش کلا غذای سفره همون موقع ک جدا میپختم خیلی وقتام غذای سفره میدادم اگ میدیدم مشکلی نداره

مرغ
دخترم کلا غذای سفره...غذای جدا درست نمیکنم

مرغ و برنج

خورشت برنج

هیچی.

ما نذری دیروز رو داریم 😎

من که از،صبح دور مرغ شکم،پر و پلو بودم کشیدن خوردن منو یه کو ظرف

خونه مامانم مرغ

پیتزا میخوام‌درست کنم

من فعلا هیچی تازه صبحونه خورده😆

ماکارونی

من شیرین پلو درست کردم

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۶ ماهگی