۱۳ پاسخ

واویشگاه جگر

ماکارونی از ظهر مونده همون میخوریم

ابگوشت

منم موندم 🤣میخوام یا شوید پلو بزارم با تن. یا نخود پلو با مرغ 😅

کلم پلو شیرازی

عدسی.

پیتزا

واسه دخترم تو بانکه گوشت گذاشتم
پسرم آبله گرفته سوپ شیر درست میکنم
خودمونم که.......نمیدونم

سمبوسه

خوراک لوبیا

آبگوشت

من احتمالا ماکارانی

ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ سالگی
مامان نلين مامان نلين ۱ سالگی
مامان آیناز💕 مامان آیناز💕 ۱۷ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی