من خیلی دردش بده فقط میوه خام و چای نخور تا درد معده تشدید نشه
من من
ازاول که کلاروزی۵بارم بالامیاوردم یه۱ماهی خوب بودمدوباره حالت تهوع برگشته ومعدمممیریزه بهم
درد معده من که از ماه ششم بارداری تا الان دارم اصلا نمیزاره بخوابم هرچه میخورم از گلوم تاقفسه سینه م میسوزه
خدایا شکرت
کی تموم میشه
منم همینطورم انگار برگشتم به اوایل بارداری🤦🏻♀️ حالت تهوع صفرا کلا همه چی قاطی شده
من حالت تهوع زیاد شده
منم بعضی روزا زیاد دارم
الان دارم میمیرم. نمیتونم از تخت بیام پایین
فقط عرق نعنا خوردم اونم خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.