این هفته حالت تهوع و درد معده کی تجربه کرد🤢

۷ پاسخ

من خیلی دردش بده فقط میوه خام و چای نخور تا درد معده تشدید نشه

من من
ازاول که کلاروزی۵بارم بالامیاوردم یه۱ماهی خوب بودم‌دوباره حالت تهوع برگشته ومعدمم‌میریزه بهم

درد معده من که از ماه ششم بارداری تا الان دارم اصلا نمیزاره بخوابم هرچه میخورم از گلوم تاقفسه سینه م میسوزه

خدایا شکرت
کی تموم میشه

منم همینطورم انگار برگشتم به اوایل بارداری🤦🏻‍♀️ حالت تهوع صفرا کلا همه چی قاطی شده

من حالت تهوع زیاد شده

منم بعضی روزا زیاد دارم
الان دارم میمیرم. نمیتونم از تخت بیام پایین
فقط عرق نعنا خوردم اونم خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان مهدیاروشهریار مامان مهدیاروشهریار ۱۰ ماهگی