من وارد ۵ شدم بهتر شدم
ولی از دیروز دوباره کم بیش برگشته
سر پسرم داشتم شدید بیشتر صبح ها
ولی سر این دومی هنوز ندارم ی یکی دوباری حالم بد شد ولی دیگه خوب شد
پس چرا من تا حالا نداشتم🤔
من هنوز دارم
هنوزم دارم
منم دارم
من همچنان دارم.. خصوصا حساسیت به بو
تا آخر هنوزم دارم
من کمتر شده خیلی
از من روز ب روز بیشتر میشه🥲
من هنوز دارم
من تازه شدید تر شده
فعلا که به شدت هست هنوز😭😭
من ک همچنان دارم به بو.. بوی عطر..بوی غذا..هر چی فک کنی🫠
منم تا آخر ۳ ماهگی بعدش خوب شدم
من دو سه روز خوبم یدفعه دوباره حالت تهوع میگیره ولی نسبت ب قبل کم شدع
من هنوز دارم حتی استفراغ هم میکنم هنوز
۲۰هفته
من دارم هنوز ولی خیلی کمتر شده
من سه ماه رو تموم کردم تهوعم تموم شد
تا آخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.