یکی از دوستای داداشم اسمش برهانه واقعا یه سریا بهش میگن دلیل، بنظر من روی اسمای دیگه هم فکر کنین🩵✨
عرفان و فرهان رو بیشتر می پسندم
سلیقه من نیس. جالبم نیس بنظرم
ن خوب نیس ادم یاد اصطلاح دلیل و برهان میفته
اسمای زیباتری هم هست
سلیقه من نیست اصلا
باز تلفظش خوبه ولی معنیش
چرا باید اسم بچمو بزارم دلیل 🦦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.