خانما نظرتون درمورد اسم 🩵 برهان 🩵 چیه ؟!

تصویر
۶ پاسخ

یکی از دوستای داداشم اسمش برهانه واقعا یه سریا بهش میگن دلیل، بنظر من روی اسمای دیگه هم فکر کنین🩵✨

عرفان و فرهان رو بیشتر می پسندم

سلیقه من نیس. جالبم نیس بنظرم

ن خوب نیس ادم یاد اصطلاح دلیل و برهان میفته

اسمای زیباتری هم هست

سلیقه من نیست اصلا
باز تلفظش خوبه ولی معنیش
چرا باید اسم بچمو بزارم دلیل 🦦

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان هامین💎💙🩵💙💎 مامان هامین💎💙🩵💙💎 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی