۵ پاسخ

دخترم 3 روز پی پی نکرد امروز شکمش با روغن زیتون ماساژ دادم مدفوع کرد

آره پسز من ۳ یا ۴ روز ی بار پی پی میکنه دکتر کفا عادیه چون شیر خودتو میخوره

اره 7روز

اگه شیر مادر میخوره تا ده روز و اگه شیرخشک میخوره تا یه هفته اشکال نداره
اگه خیلی طولانی شد ودیدی اذیته
فلوس بخر یه پرده شو تو اب گرم حل کن بده یه قاشق کوچیک بخوره فوری دل و روده ش تمیز میشه

اره. اگه بيشتر شير مادر نيخوره دير به دير پي پي ميكنه

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلای👼🏻🩷 مامان نیلای👼🏻🩷 ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۴ ماهگی