مامانا شما بچه تون ۵ دیقه اول اروق بزن بازم ۲۰ دیقه سرپا نگه میدارین؟ه

۴ پاسخ

من نگه میدارم چون رفلاکس داره

من درحد5دقیقه نگه میدارم 20دقیقه زیاده

من پسرم رفلاکس نداره ولی سعی میکنم ده دقیقه سرپا نگرش دارم حتما حتی آروقم زده باشه

من نگه نمیدارم دیگه اروغ زده باد معده ش اومده بیرون فکر نکنم لازم باشه

سوال های مرتبط