من هیچ حسی ندارم نه درد نه هیچی عادی عادی کسی هس اینطوری؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

منم اینجوریم هیچی فقط برا نزدیک تشکیل قلبش حالت تهوع د اتشم که تموم شد هیچی ندارم

منم ۶ روز تاخیرم و هیچ علائمی ندارم

منم
خیلی خفیف کمر درد

زوده هنوز شروع میشه

منم عزیزم علائمی نداشتم دیگ از ۷هفته حالت تهوع دارم هی بالا میارم

چند هفته ای؟

نگران نباش منم نداشتم از موقعی ک رفتم تو هفت هفته حس حالت تهوع دارم

منم هییییچ حسی ندارم ، قبلا یکم زیر دلم درد میکرد اونم دیگ درد نداره

من تا وقتی که تکوناشو حس نکرده بودم انگار نه انگار باردار بودم فقد و فقد معده درد و سوزش معده داشتم اونم از ۸ هفته به بعد شروع شد

عادیه عزیزم خیلیا تا اخرش هیچ علائمی ندارن من الان که وارد هفته ۹ شدم یکم بگی نگی تهوع دارم بعضی وقتا

دقیقا منم مث توام انگار که انگار
فقط یکم نفخ دارم

شروع میشه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته ششم بارداری