۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم منم اوایل درد پریود و درد سینه داشتم بعد درد پریود کلا رفت ولی درد سینه گاهی میرفت گاهی میومد

وای خداروشکر کن
من امروز با دل درد شروع شد🥲 ولی تهوعم بهتر از دوزای قبله خداروشکر

گلم من از ۸ شروع شد روز به روزم حس میکنم داره بدتر میشه یکم

ایشالله نداشته یاشی ولی عادیه یه روزایی وسطاش حالت خوب میشه دوباره میگیری همرو
من همشو دارم

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری