طبیعیه عزیزم منم اوایل درد پریود و درد سینه داشتم بعد درد پریود کلا رفت ولی درد سینه گاهی میرفت گاهی میومد
وای خداروشکر کن
من امروز با دل درد شروع شد🥲 ولی تهوعم بهتر از دوزای قبله خداروشکر
گلم من از ۸ شروع شد روز به روزم حس میکنم داره بدتر میشه یکم
ایشالله نداشته یاشی ولی عادیه یه روزایی وسطاش حالت خوب میشه دوباره میگیری همرو
من همشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.