۶ پاسخ

آره گلم هر ۱۲ساعت یک سیسی

ولی آخر شب دکتر گفت بده خواب آوره

بله برا گرفتگی بینی تو سرماخوردگی

باشربتای دیگ اش فاصله بده

پسر من گلوش گرفته دوروزه داره میخوره فقط چرا یه سیسی نوشته مگه بجتون چند کیلوعه به پسر من گفته هر ۱۲ ساعت دونیم سیسی هفت کیلوعه

این مال حساسیته برا گرفتگی گلو خس خس سینه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان ۳ هدیه الهی مامان ۳ هدیه الهی ۱ سالگی