با تلخک.یدفعه گرفتم.چون پسرم خیلی وابسته بود میدونستم تدریجی اصلا نمیتونم بگیرم.فقط دو روز سخت بود.
سوال منم هست دختر منم خیلی وابستس و فقط با شیر میخوابه
تدریجی گرفتم رژزدم سینم گفتم اوف شده
تلخک
یا تلخک از داروخانه بخر
یا زردچوبه و اب بزن سرش
تا نخوره و بازی و حواس پرتی و مایعات...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.