۹ پاسخ

دکتر ب خالم گفته بود ناشتا یدونه سیب بخور خیلی خوبه

برا من هنوز درست نشده دارم ديوونه ميشم

بخاطر رفلاکس معده منم چن وقت یبار اینجوری میشم ،حالت تهوع و تلخی دهن

به خاطر تغییر هورموناست چند هفته بعد درست میشه

من فعلان همینجوریم. آدامس بجو بهتر میشی

من آدامس میخورم یکم بهترم

منم هیمنطور بودم پرتقال و سیب و اب خنک میخوردم خوب میشدم

منم دهانم خیلی تلخه
فکر کنم بخاطر رفلاکس اسید معده اس

منم اینجورم میگن بعد خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آران مامان آران روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری