دکتر ب خالم گفته بود ناشتا یدونه سیب بخور خیلی خوبه
برا من هنوز درست نشده دارم ديوونه ميشم
بخاطر رفلاکس معده منم چن وقت یبار اینجوری میشم ،حالت تهوع و تلخی دهن
به خاطر تغییر هورموناست چند هفته بعد درست میشه
من فعلان همینجوریم. آدامس بجو بهتر میشی
من آدامس میخورم یکم بهترم
منم هیمنطور بودم پرتقال و سیب و اب خنک میخوردم خوب میشدم
منم دهانم خیلی تلخه
فکر کنم بخاطر رفلاکس اسید معده اس
منم اینجورم میگن بعد خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.