سلام مامانا همش خوابالوام خسته شدم
عادیه ؟؟

۴ پاسخ

منم همینممممم
حالا چند روزه شوهرم هی میگه چرا انقدر تنبل شدی چرا همش سرت تو گوشیه چرا چرا چرا...اعصابم خورد شده 😐

آره عزیزم من هم همش خواب آلود هستم

منم مثل شما هستم عادی هستش

اره عزیزم منم همش خواب بودم

سوال های مرتبط

مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی