پستونک چی گرفتین برای نینی هاتون؟ راضی بودین؟

۹ پاسخ

وای زاییدی

هی اور شی گرفتم ولی فقط مال شبشو میخوره ،مال روزشو تف میکنه

نگرفت جانا امیدوارم برای شما بگیره
اونت راضی زیاد داره و به نسبت سبک تره از مدل های ایرانی مشابه و اندازش هم بهتره

من بی بی لند خریدم

اونت ولی اکثر اوقات عوقش میکنه

بی بی لند طرح اونت

اونت Avent

بیبی لند

اونتت

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد