دکتر برامنوشت دوتاشو چون عفونتم شدید بود و ترشحات سبز داشتم
قرص گفتم ننویس نمیتونم بخورم برای همین شربتشو نوشت
خیلی زود خوب شدم
من همیشه بو میده
اصلا سوزش و خارش و اینا ندارم
حتی رنگش سبز و زرد نیست فقط بو
بیچاره شدم از بس لباس شستم
نمیدونم عفونته یا نه
دکترم رفتم فقط پماد داد تاثیر خاصی نداشت
مال من ولی دکتر دارو نداد
عفونت شربت میترونیدوازول و سفکسیم خوردم
اگه ترشح زرد رنگ یا سبز رنگ دارین یا سوزش ادرار عفونت دارین باید برین دکتر معاینه بشین درصورت نیاز دارو بگیرین
بخاطر تغییرات هورمونیه نگران نباش عزیزم
بخاطر تغییر هورمونه
معمولا نشونه عفونته باید بری دکتر که دارو بده
منم همین مشکل و دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.