من اصلا نمیتونم به کمر. چون کمر دردم بدتر شده
از ۱۲ هفته به بعد بچه از لگن خارج میشه و تا وقتی ک تو لگنه حالت خواب موردی نداره که چجوری باشه ولی خب بعضیا خودشون اذیت میشن مثلا حالت تهوع یا درد میگیرن
اگر خودت راحتی بخواب ولی کم
فک کنم بعد از سه ماه اول دیگه نباید به کمر خوابید البته الان خودتو عادت بده به پهلو بخوابی بهتره ، من که هنوز عادت نکردم باز به کمر میخوابم
از ۱۲ هفته نباید روی کمرخوابید
یکم رو کمر میخابم بعد به پهلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.