خانما شما تو هفته من طاق باز میخوابید؟

۸ پاسخ

من هنوزم میخوابم ولی زیاد نه درحد ۵دقیقه

بخوافعلا از ۱۸ هفته دیگ‌نخواب

من گاهی واقعا پهلوهام خسته میشم یک استراحت ب کمرم میدم

بچه هنوز 200 گرم اینا هیچ مشکلی پیش نمیاد من الان طاق بازم می‌خوابم

تو بلند مدت سعی کن طاق باز فعلا نخوابی
بعد که کم کم شکم بزرگ بشه بخوای یا نخوای اصلا نمیتونی طاق باز بخوابی

نه دکترم من گفت از 7 ماه

منکه همچنان می‌خوابم
بخصوص از کار میام یا سرکار خسته میشم کمرم باید بذارم زمین وگرنه میشکنم که

اره متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری