۳ پاسخ

چیزی استفاده نکن ک اگ حامله بودی بد باشه.دیگه این مراحل رو باید با صبر و تحمل بگذرونی.هرمونا بهم میریزه؟

نمیتونه نشونه بارداری باشه
ولی ضرری هم تو دوره اقدام نداره
هورمونات جا به جا شده دیگ

منم اینجوریم

سوال های مرتبط